Everyone should be “bad to bad” by being adverse against those who are not saying what they are doing “when asked while not doing what they are saying “when asked”. Jihad and Kurukshetra war is compulsory against those who are “being divisive which can’t prevail as divisive” against ills. Being divisive means being Ravan (devil)(demon ) and being good with evil. Prevailing as divisive by being inclusive means Rama which is prevailing as divisive against ills. Difference between Ravan and rama is 0.001%. Ravan in Ravan to Ravan is rama. And rama in rama to rama is Ravan. So Ravana is being. And rama is PREVAILANCE. Both Ravan and rama are within everybody self. One should be Ravan (negative) of rama (positive ). And one should avoid being positive (rama ) of negative (Ravan). Anybody who tries to eliminate corruption (evil ) (rotten-mind) will prevail as evil(corruption). One should include and make all other/s to include evil (corruption ) by being corrupt with corrupt. PAVAN KALYAN should know that his military party will prevail as corrupt party in ultimate democratic prevailance. I don’t find any democracy within Jana Sena party. Whereas one can find all-pervasive internal democracy within Indian national congress which made Indian Media to be adversary of Indian national congress. Anyhow only Indian media is,has to and will change into Indian national congress AT ULTIMATE. And Indian national congress was not,has not and will not be changing into Indian media. Indian media ! Khabardaar !
జ్ఞానము వితరణ అనేది అత్యంత ముఖతా చేయవలసినది .
అంటే ఇతరులు లోని విరోధి (వైరుధ్యము ) అడిగినప్పుడు చెప్పేది చేయగలగాలిమరియు చేసేది చెప్పగలగాలి .
అలా కాకుండా మంచి (నైతికత ) చెపుతున్నానని వేదిక మీద కూర్చుని ”ప్రవచనము ”ను వృత్తిగా చేసుకుని
జీవిస్తున్న “చాగంటి కోటేశ్వర రావు మరియు గరికపాటి నరసింహరావు తదితరులు “ తాము చెపుతున్న అన్ని మాటలు (ఆలోచనలు )తాము ఆచరణ చేస్తున్నట్లుగా మరియు తాము ఆచరణ చేస్తున్నదే తాము చెపుతున్నట్లుగా సమాజములో జీవితము గడపటం అనేది సమాజ వ్యవస్థలో “భావ పరమైన బరితెగింపు” మరియు “సమాజ (ఆత్మ ) వంచన అవుతుంది అని గ్రహించేదెప్పుడు ?
Comments