I don't believe in fundamental changes in education system. But I believe in "litigancy in education" and "social environment in teaching". Because when we believe that anything has become rotten,we must be rotten to rotten by including litigancy in education and "sensible complex subjectivity" in teaching. Then both litigancy and sensible complex subjectivity will make rotten-mindset self-eliminate by itself. In that way,academicians can avoid pessimism,escapism and regression in their work. O academicians ! When there is rise of evil,that means there is rise of goodness which is "evil of evil to evil" concurrently to rise of evil. So include litigant-sense in Couse books while including "sensible complex subjectivity" in teaching. That's all. Then whole mountain of evil(ignorance about self)(ill and crime) will start crumble by itself and ocean of goodness will start rising by itself.
విద్య యొక్క గమ్యము ఏమనగా మంచి శీలము ,మంచి గుణము మరియు కరుణ హృదయము . అయితే ఈ మూడింటితో పాటు సర్టిఫికెట్ ,మార్కులు ,ఉద్యోగము మరియు ధన సంపాదన కూడా ఉంటాయి -ఉండాలి -ఎందుకు ఉండవు ? కనుక విద్యలో తిరకాసుదనము మరియు విద్యాబోధనలో సామాజికత్వము కలిగించితే పుణ్యము మరియు పురుషార్థము రెండూ కలుగుతాయి .