YES ! BY BEING SOCIAL MIND,I AM ARROGANT TO ARROGANT. AND ONE HAS TO BE SO FOR PAST CONTINUITY. DEAR arrogant SWAMIJI(MAHARAJA) ! IS IT SELF-KNOWLEDGE IN SOCIAL TO SPEAK BOTH 2*2=4 AND 2*2=1 WITH ORDINARY PUBLIC WHO ARE STILL UNABLE TO BE THEIR SELVES IN PRESENT END TIMES ? ANY KNOWLEDGE(LITIGANCY) WHICH IS NOT AND DOES NOT MAKE OTHER/S AS TRUE SELF-KNOWLEDGEABLES BY AVOIDING SOCIAL EXPOSURE AND AVOIDING PROVOKING OTHER/S MINDS "THROUGH TAKING ADMISSION OF LEARNER/S IN CLOSED ENTITY LIKE CLASSROM IS NOT KNOWLEDGE 'BUT APPEARS AS KNOWLEDGE". SIN IS INABILITY TO SINFUL WITH SINNERS BY ONE'S SOCIAL MIND. ALL PRESENT MAHARAJAS(SWAMIJIS) ARE SINNERS WHO ARE UNABLE TO BE MEDIOCRE(ULTRA)(IMPERIAL) MINDED TO PREVAIL AS DEMOCRATIC. IN OTHER WORDS, A DOCTOR IS ALSO SINNER WHO IS UNABLE TO BE SOCIAL MINDED AMONG HIS/HER 4000(FOUR SOCIALS MULTIPLIED WITH ONE THOUSAND MINDFULS) PEOPLE TOWARDS MAKING SELF AND OTHER 4000 PEOPLE AROUND AS CONSISTENT(ACCOUNTABLE) AGAINST ADVERSE QUESTIONS. PL.NOTE SOCIETY CAN BE ADDRESSED TOWARDS LAWFUL-MORALITY BY SELF AND CONSISTENT(MEANS APPEARING INCONSISTENT WITH INCONSISTENT) VOICE. ONE NEED NOT RESORT TO TV OR VIRTUAL WORLD OR PUBLIC MEETINGS TO MAKE WORLD PEOPLE AS TRUE SELF-KNOWLEDGEABLES AND VOICE-CONSISTENTS. ISN'T IT ?


స్వామిజీ ! అహంకారము,అజ్ఞానము గొప్పదనము,మానసిక (సామాజిక ) బరితెగింపు మరియు గత కాలపు కొనసాగింపు గురించి చెపుతారా ?
-------------
మానవ సహజము ఏమంటే మనిషి తన దగ్గర ఉన్నది మాత్రమే 



ఇవ్వగలడు -ఇస్తాడు -ఇవ్వాలి .
డియర్ స్వామిజీ ! అలాగే మనిషి తన దగ్గర లేనిదాని గురించే ఎక్కువగా మాటలాడుతాడు కదా .
వ్యక్తిగత స్వార్ధము అంటే సూర్యుడు వెలుగు ఇస్తాడని సృష్టికి హిందూ ధర్మ ప్రచారము చేయుట . 
సామాజిక స్వార్ధము అంటే సూర్యుడి వెలుగు మాత్రమే అంతిమముగానిలుస్తుంది అని మనిషి తనకు తానుగా తనలో నిలుపుదల చేసుకోవడము .
అల్లా అంటే మహమ్మదీయుడు అయిపోడు .
ఈశ్వర అంటే హిందువుగా అయిపోడు .
చెప్పింది అడిగితే చేయగలుగుతూ ఉండాలి .
అలాగే చేసింది అడిగితే చెప్పగలుగుతూ ఉండాలి .
పై పనిని మహారాజా లు చేయరు -చేయలేరు -ఎలా చేయగలరు ?
అలా చేయగలిగితే నిజమైన సామాజిక (మానసిక ) ప్రజాస్వామ్యము కొరకు మహాత్మా గాంధీ పోరాటము చేయవలసిన విధి ఎందుకు ఉంటుంది ?
ఎవరూ కూడా పుణ్యములో పుణ్యము కు పుణ్యముగా ఉండాలని అంటే పాపముగా ఉండాలని ప్రయత్నము చేయరు కదా !
మహారాజ తత్వము అనేది అర్ధ సత్యము .





Comments