Top level person should talk with his immediate-low level person/s only. Top level person should avoid talking with low level person/s of his immediate-low level person/s. Because it creates confusion in work execution. This applies to CM or PM level people also. What's use in having.low level person/s if high level person is doing his work,his immediate-low level person/s work and low level person/s of his immediate-low level persons work ? Rank upholding while discussing things must be respected by high level person/s.

స్థాయి పని తీరు గురించి చాలా ముఖ్యమైన విషయము నేను చెప్పాలి .
పై స్థాయి వ్యక్తి తన క్రింద స్థాయి వ్యక్తి /లతో మాత్రమే మాట్లాడాలి . క్రింద స్థాయి వ్యక్తి /ల యొక్క క్రింద స్థాయి వ్యక్తి /లతో మాట్లాడరాదు .
ఎందుకంటే క్రింద స్థాయి వ్యక్తి /ల మరియు క్రింద స్థాయి యొక్క క్రింద స్థాయి వ్యక్తి /ల మధ్య అయోమయము కలిగించరాదు .

Comments