Posts

Showing posts from February 5, 2016

Being other in self is namelessness. Being self in self and other is namefulness.

In mature social democracy,opposition exists only if people are socially-criminal being other in self.

Yeah ! Revanth Reddy is talking like policeman.

Image

Just one word is enough. EXCELLENT !

Image

No safety means no profit.

Image

So Telugu desam party should stop talking that their party developed Hyderabad city.

Hyderabad city people gave verdict in present GHMC elections that Telugu desam party didn't develop Hyderabad city.

Tune

Image

Comedy in railway compartment.

Image

Again being other in self is the problem of rayalaseema.

Image
ఫాల్స్ ప్రిస్టేజ్ ! 

Sure ! They have to be so ! Otherwise they will be made to be so !

Two(who are male and female) social-criminals by being 'other in self' should become 'self in self and other' atleast after getting married.

Sense(word) is like blade which is diabolism to cut into diabolism.

Image

Am I not ?

I AM,HAS TO BE AND WILL BE THE GOVT OF THE WORLD.

If spoken words can't make other/s to understand,then written words make other/s understand. In same way,if written words can't make other/s to understand,then spoken words make other/s to understand.

Image

If you are self in self and other,how can opposition to you exist at all? Only being other in self has opposition in democracy. So from now onwards opposition to governance doesn't exist at all.

Election victory is to be successful in governance.

His master's voice means being other in self.

His master's voice must be eliminated in society.

Indian police are comedians and villains.

Image

"This is not good" doesn't mean "that is good". "This of that" by "that of this" will be good.

Image

Mother-in-law and daughter-in-law are alien words in any religion.

Image

Nazi party rise in germany means rise of people's ignorance.

Image

If Indian govt has good character being self in self and other,then there is no need for opposition to govt in democracy at all.

Indian govt is bad character being other in self. Even though Indian national congress is good character being self in self and other,Indian national congress being in Indian governance could not succeed till date.

People's character prevailance is always right being self in self and other.

హైదరాబాద్ వోటర్లు ఈ హైదరాబాద్ మునిసిపల్ ఎన్నికలలో నా మాట (ఆలోచన ) ను నిలబెట్టారు . వారికి నా కృతజ్ఞతలు ఇందుమూలముగా తెలియచేస్తున్నాను . వోట్ నమ్మిక వేసేది పార్టీ సిద్ధాంతము ప్రకారము ఎంతో ఎన్నికల ప్రణాళిక ప్రకారము కూడా అంతే .

At two-thirds people are nameless which means being other in self.

భారతీయ పోలీసు వారూ ! ప్రజలలో ప్రతి ఒక్కరిలో తనలో మరియు తన ఇతరులలో తన మాట (ఆలోచన ) ఉండేట్లు శీల వంతులుగా చేయాలి . 

Indian govt,Indian judiciary and Indian majority public are criminal which means "being other in self".

Rashtriya Swayamsevak Sangh ! If you want to build right character among public and their govt,you  should have right character within yourself which is being self in self and other.

At present,two-thirds people in world are ignorants about self. Ignorant characteristic is being other in self. Knowledgeable is being self in self and other.

అజ్ఞానులు నేరగాళ్ళు కనుక ప్రభుత్వము అజ్ఞానులను క్షమించదు కనుక తన అదుపులోకి ఉంచుకుంటుంది . అజ్ఞాని అనగా జ్ఞానిగా కనిపించే వాడు అని అర్ధము . 

If human history is supposed to be a book,every person can be explained as two/three/four words in it. So avoid believing in huge speeches,huge book/s and silence.

ఎంతటి జ్ఞానము కలిగిన దీర్ఘ ప్రసంగము /దీర్ఘ ఉపన్యాసము/పెద్ద పుస్తకము అయినా సరే అంతిమముగా రెండు లేదా మూడు లేదా నాలుగు మాట(ఆలోచన ) లలో కుదించి మాట లాడ వచ్చు . కనుక అతి ఆలోచన (మాట ) లేదా ఆలోచన (మాట ) లేమి రెండూ నేరమే . 

Only nonlinear person can change appearing-knowledgeables as true-knowledgeables by his word(heart). A word has to bring fire in appearing-knowledgeable/s to make him as true-knowledgeable which is light. Believe in light which comes by fire. Never believe in fire which is crime.

మాట అనేది సక్రమత (నాన్ లీనియారిటీ ) ని కలిగి ఉండాలి . లేనిచో పోలీసు వారి అదుపు నుండి విముక్తము కలుగదు . నాన్ లీనియారిటీ అనగా "1 యొక్క  2 కొరకు 3 వద్ద 4" అని అర్ధము . 

Theory or law or fact can "never" be truth but by truth. Universities must know.

అరిచే వాడు లేదా ఆవేశ పడే వాడు ఏనాటికీ సంపన్నుడు కాలేడు . అరిచే వాడు లేదా అరిచే గ్రూపులు అనగా దరిద్రులు అని అర్ధము . మాట(ఆలోచన ) లో పస లేకపోతేనే అరవటము జరుగుతుంది . 

I do power politics over everyday conflict/s between all social sections for making society into better-answered against better-questioning and well-imagination.

నేను కోర్టులోకి లేదా క్లాసులోకి వెళ్లి సామాజిక న్యాయము కోసము వాదించను . నేను పబ్లిక్ సమాజములో జ్ఞానులుగా కనిపించే వారికి వ్యతిరేకముగా నా మాట (ఆలోచన ) మాటలాడుట మరియు వ్రాయుట ద్వారా నేను సామాజిక న్యాయ సాధన చేస్తాను . ఎందుకంటే నేను నా గురించి ఎంతగా ఆలోచన చేయాలో నేను ఇతరుల గురించి అంతే ఆలోచన చేయవలసిన విధి కలిగి ఉన్న వాడిని కనుక .  

RSS telling about hinduism is,has to be and will be ideologically criminal. Only Indian national congress doing about hinduism will be true hinduism which is composed of diverse castes and diverse religions. It is my warning to RSS.

సక్రమమైన మాట ఎవరైనా చెపితే సక్రమమైన మాట కాదు -కాలేదు -ఎలా కాగలదు ? సక్రమ మైన మాట సక్రమమైన వాడు మరియు సక్రమమైన పరిస్థితిలో చెపితేనే సక్రమమైన మాట(ఆలోచన ) గా నిలిచి సక్రమమైన ఫలితము లభిస్తుంది . 

Democracy is not being objective-in-it's-subjectivity. Democracy is being self in self and other. Present society is majority namelessness caused by being other in self which is criminal.

Word rules world people from ignorance(objective-in-it's-subjectivity) to knowledge(subjective-in-it's-objectivity). Word has three layers. 1.statement layer 2.question layer 3.explanation/narration layer

That is the difference between teller(public adminstrator) and doer(political leader). Purpose of teller is to make self and all other/s as doers.

A teller is being no.1 who prevails no.2 to no.2. A teller has no place to tell in public. A teller has place only in classroom or courtroom. ----- A doer is no.2 to no.2 who prevails as no.1. A doer has place and right to tell in public. A doer has no place in classroom and courtroom.

As age and lifetime are not in control of anybody in world,public should not talk about age and lifetime during their discussion.

వయసు మరియు ఆయుష్షు అనేవి ఎవరి చేతి (ఆలోచన ) లోనూ ఉండని అంశములు కనుక వివేకము కలిగిన ప్రజలు ఆ రెండు మాట (ఆలోచన ) లు గురించి ప్రస్తావన చేయరాదు . 

Public should include "how and where" to "why and what".

ఎందుకు మరియు ఏమిటి కి ఎలా మరియు ఏ సందర్భములో అని కూడా ఆలోచన చేస్తేనే అది నిజమైన ఎందుకు మరియు ఏమిటి అవుతుంది ? భారతీయ పోలీసు వారు ఇది గుర్తుంచుకోవాలి . 

Because life has many things to learn while life time is limited.

ఒక మాట (ఆలోచన ) ను రెండు సార్లుకు మించి విన్నా లేదా చెప్పినా అది సామాజిక (మానసిక ) సమస్యే . అలా విన్న వ్యక్తులకు లేదా చెపుతున్న వ్యక్తులకు ఆరోగ్య (మానసిక సమతుల్యత ) పరమైన సమస్యగా గుర్తించి డాక్టరు ట్రీట్ మెంట్ అందించాలి . ఏ ప్రసంగము /ఉపన్యాసము /సినిమా /వీడియో /పుస్తకము రెండు సార్లుకు మించి వినడము మరియు చూడటము చేయరాదు .

So judiciary in India is underworld which is causing many underworlds.

A judge's judgement is also argument in public society because that judge can't execute that judgement for himself on his own. న్యాయమూర్తి తీర్పు కూడా పబ్లిక్ సమాజములో వాదన అవుతుంది . ఎందుకంటే ఆ తీర్పు ను న్యాయమూర్తి తనకు తాను తనకొరకు ఆచరణ చేయలేడు కనుక .