Truth (power) should stay as social prevailance "but not stay as personal being". There is nothing like truth(power) which is personal being. That is what Veda is saying. Veda says" first line that truth is one" while "second line that it(truth) appears as two(diverse)". That means one truth prevailance in social(knowledge) should be "believed" while truth which is two(diverse) is just given respect. This complex sentence should not be altered as that truth is two in personal being while it(truth) is to be respected as one in social prevailance". That means social being personal and unity in diversity is to be believed while personal being social and diversity in unity are to be just respected. THIS FINE SENSE IGNORANCE IS CAUSING AMBIGUITY(infidelity) TO CREEP IN SOCIETY(knowledge) THEREBY ITS SOCIAL EVILS LIKE PESSIMISM,REGRESSION,ESCAPISM,SELF-IGNORANCE,ADAMANT-MIND,ROTTEN-MINDSET,PSYCHOPHANCY,HYPOCRACY AND FAVOURITISM EXIST TO CAUSE SOCIAL INEQUALITY,DIVERSITY AND DECEPTION TO STAY. LATE.NTR FAN MEANS PSYCHOPHANT OF AMBIGUITY. Becuase ambiguity gets ambiguity aginast ambiguity to make ambiguity self-eliminate by itself. That means Nandamuri Lakshmi Parvathi,nadendla Bhaskar rao and Nara Chandra Babu-Balakrishna will get self-eliminated by their own complexity "even if they SHOUT AND SHOUT FOREVER". Nobody can save ambiguity stay in human memory. If anybody supports ambiguity,he also get drowned in human memory. Only truth in reality stays as one.

చాలా ముఖ్యమైన పాయింట్ ఏమంటే ఒకే సబ్జెక్ట్ మీద నీకు నీవు కరెక్ట్ మరియు నాకు నేను కరెక్ట్ అని ఒకరి నొకరు సముదాయించుకోవటము అనేది "మహా నేరము ".
ఒకే సబ్జెక్ట్ మీద సత్యము అనేది ఒక్కటే అని గ్రహించినపుడు ఆ సబ్జెక్ట్ మీద ఇరు వైరుధ్య పక్షాలు ఎవరి కి వారు కరెక్ట్ గా ఎలా నిలువగలరు ?
అంటే తమ తమ సత్యమును ఇరుపక్షాల వారు "చేరుకున్న" తరువాత సోషల్ (జ్ఞానము )(తిరకాసు )  గా ఉన్న వారి సత్యము అనేది పెర్సనల్ (బుద్ధి )(ఉన్నది ఉన్నట్లు ) గా ఉన్న వారి సత్యము మీద "నిలుస్తుంది -నిలవాలి -ఎందుకు నిలువరాదు ?".
సత్యము అనేది ఇరు వైరుధ్య పక్షాలు "చేరుకున్న" తరువాత "జ్ఞానపరమైన ఒకటి " గా "నిలవాలి ".

Comments