Being no.1 (unity) and no.2 (diversity) are natural phenomenon. Problem lies with no.2 (diversity) aspiring to replace no.1 (unity) with no.2 (diversity) which is knowledge crime and leads to social infidelity/ambiguity). Solution to equality between no.1 (unity) and no.2(diversity) is simple after being complex with 10(plural) complexities. Being no.2(diversity ) will prevail as equal and no.1(unity) "if being no.2(diversity) is in being no.2(diversity) to its no.2(diversity)". Then being no.1(unity) will prevail as being true no.1(unity) through being no.1 in its being no.1 to its no.1. PL.NOTE. Just like being no.2 to prevail as no.1 by sensible complex subjectivity,being no.3(appearing as unity in diversity) will be being no.1 "if being no.3 is in being no.3 to its being no.3". In same way,being no.4(unity in diversity) will prevail as true no.1(unity) "if being no.4 is in its being no.4 to its being no.4". That means universal equality is possible only through sensible complex subjectivity which is appearing bad as world is dynamic for sensible mindful voice(nonlinear and consistency against adverse questions). TRUTH(power which is knowledge or LITIGANCY) PREVAILS AS SIMPLE SELF SEEKING KNOWLEDGE IN SOCIAL SYSTEM.

ఆలోచన (పేరు ) అనగా మంచి గుణ శీలములు కలిగి ఉండుట అనగా భావనకు సక్రమత ( ఒకటి యొక్క రెండు కు మూడు కొరకు నాలుగు ) మరియు నైతికత (ప్రత్యర్థి ప్రశ్నలకు మాట నిలకడ ) కలిగి ఉండుట .
------
ఆలోచన (పేరు ) (ధనము ) ఉన్నవాడే ఇతరుల వృత్తిని (మైండ్ ని ) రెచ్చగొట్టటము ద్వారా ఇతరులకు ఆలోచన (పేరు ) (ధనము ) కలిగించగలడు .
-----
ప్రశ్నించే (అరాచక ) తత్వము మాత్రమే కలిగి ఉండే వారికి ఆలోచన (పేరు ) ఉన్నట్లుగా కనిపిస్తారు . అయితే ఆలా ఆలోచన (ధనము ) కలిగి ఉండలేరు .
-------
కనుక ఆలోచన (పేరు )(ధనము ) కలిగిన వాడు తన భావన(నైతిక సక్రమత )  ను సామాజిక(మానసిక ) మాధ్యమాల ద్వారా తెలియచేయటము ద్వారా ఇతరుల వృత్తిని (మైండ్ ని ) రెచ్చగొట్టటము ద్వారా ఇతరులలో వారిలో వారికి వారుగా ఆలోచన (మాట ) కలిగించడము అనేది చేసి ఆర్ధిక సమానత్వము -స్వాతంత్రము సాధించిన వాడుగా నిలుస్తాడు అంతిమముగా .

Comments