Yes ! As long as bjp/rss are in public domain by ignoring their place(seat of learning) into making seat of power,so long do Kashmir separatism issue. That is all, O bjp ! Who has given you right to practise Indian politics by ignoring duty of seat of learning ? As you are unlearnt about self in public domain,you are,have to be and will be made so by Indian national congress and pandit Nehru hate towards bjp. O bjp ! Even if you amend constitution by your govt and majority,we at Indian national congress will amend constitution again by our future govt and majority in parliament "as long as you bjp ignore your duty of classroom teaching and start practising politics in public domain". That means people and Indian national congress are always right character and good quality. Only bjp will be either right character or good quality "but can never be both in public domain". True disservice to nation is making seat of power as seat of learning "but not article 367 of constitution". Truth is not fact but by fact. When you bjp speak fact,you have to be and make all other/s to be in Classroom at first. Can't bjp see mass illiteracy of lack of self-knowledge which is being controlled by difference(0.001) between knowledge and ignorance IN PAST,PRESENT AND FUTURE ? Nobody teaches self-knowledge to nobody until self wishes to know self within. It is natural law which is being law only to law.

ప్రజలు అత్యాశా పరులుగా "కనిపిస్తారు ". అది ఇతరులను వారిలో వారిని వారిగా నిలుపుటలో భాగము మరియు సహజము . అంత మాత్రాన బిజెపి (దాని మాతృక జన సంఘ్ మరియు ఆర్ ఎస్ ఎస్ ) వారు తమను తమలో తాము  గ్రహణ శక్తి వదిలి వేసి పబ్లిక్ పవర్ డొమైన్ లోకి ప్రవేశము చేయటము అనేది పబ్లిక్ డొమైన్ లో ఉన్న భారత జాతీయ కాంగ్రెసు వారు మరియు అప్పటి ప్రధాని పండిట్ నెహ్రు ఆపలేరు కదా ! అయితే "దానికి విరుగుడుగా " అప్పటి ప్రధాని పండిట్ నెహ్రు "కాశ్మీర్ కు ఆర్టికిల్ 367 అధికరణము క్రింద ప్రత్యేక రాజ్యాంగము కల్పించుట అనేది జరిగింది ". అది తమ సామాజిక విధి ని నిర్లక్ష్యము చేసిన బిజెపి వారికి సామాజిక నిర్లక్ష్యము గా కనిపించవచ్చు కానీ అది అప్పటి ప్రధాని పండిట్ నెహ్రు "కుళ్ళుతనము " ఎంత మాత్రము కాదు -కాలేదు -ఎలా అవుతుంది ?


Comments