SYSTEM HAS SMALL NEGATIVE FEEDBACK WHICH I SHOULD WITHSTAND.

System research revealed importance of following four points.

1.NATIVITY(for system-law planning);

2.ACCOUNTING(to eliminate black money);

3.SYSTEM(social)-LAW(mind); 

AND

4.RIGHTEOUS-SYSTEM INSTRUCTION WHICH NECESSITATES EQUAL STRESS ON PHYSICAL EDUCATION(ball games and race games for last moment success),MORAL-RIGHTEOUSNESS(at the end of part two) ALONGWITH ACADEMIC STUDIES(memory expansion at first and exhaustion at next).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   వ్యవస్థ పరిశోధన  ఈ క్రింద పొందుపరచిన నాలుగు పాయింట్ ల ఆవశ్యకతను తెలియ చేస్తున్నది. 

1. నేటివిటీ ;

2. అకౌంటింగ్ ;

3.సామాజిక న్యాయము 

మరియు 

4. ధర్మ వ్యవస్థ బోధన.   
  

Comments